تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
دانلود تحقیق روانشناسی تربیتی


مقدمهتدوین سند ملی آموزش و پرورش ایران فرصت مناسبی است که دانش روان¬شناسی، خاصه روان¬شناسی تربیتی که در ارتباط بنیادی و همه-جانبه با آموزش و پرورش است، به عنوان یکی از پشتوانه¬های اساسی تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان ایران، نقش مؤثر خود را ایفا نماید. در عین حال، توجه به این نکته ضرورت دارد که دانش روان¬شناسی و روان¬شناسی تربیتی در عصر حاضر از گستردگی عظیمی برخوردار است و آثار علمی و پژوهشهای آن دربرگیرندة مجموعه¬ای از صدها هزار کتاب و میلیونها رساله و مقالة علمی است و غیرممکن است که چنین مجموعة وسیعی را بتوان در یک نوشته یا یک گزارش فشرده خلاصه کرد. بنابراین ناچاریم که از میان چنان مجموعة عظیمی به ارائة اهم عنوانهای موضوع در چارچوب نظری و علمی مورد قبول خود بپردازیم و به توضیح مختصری اکتفا کنیم.در آغاز، و

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) اقدام پژوهی و کاربرد آن در آموزش و تدریس


 با سلام
فایل اقدام پژوهی و کاربرد آن در آموزش و تدریس یک پاورپوینت بسیار عالی در 209 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
بنابراین تكیة متعادل بر

ادامه مطلب  
روابط بین تدریس و یادگیری- نظریه‌های یادگیری -تفاوت بین تدریس و یادگیری


فرمت ورد273 صفحهروابط بین تدریس و یادگیری: می‌توان با عمل تدریس كمیت و كیفیت و سرعت یادگیری را افزایش داد و یا شرایط را برای یادگیری اموری كه در شرایط معمولی امكان پذیر نیت فراهم نمود. تفاوت بین تدریس و یادگیری: 1- یادگیری در همه جا و همیشه و فنی بدون تدریس صورت خواهد گرفت یا در حالی كه هر تدریسی یاد داده نمی‌شود.2- نظریه‌های دیگری، صرفاً به پدیده‌های یادگیری توجه دارد و همیشه معطوف به شاگرد است؛ به عبارت دیگر، نظریه‌های یادگیر، تبیین كننده‌ی چگونگی یادگیری و توصیف كننده‌ی شرایطی است كه با حصول آن‌ها یادگیری صورت می‌گیردو در حالی كه نظریه‌های تدریس باید به بیان كننده، پیش‌بینی كننده و كنترل كننده موقعیتی باشد كه در آن، رفتار معلم موجب تغییر رفت

ادامه مطلب  
تأثیر روش تدریس در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی


مقالات  ریاضی  با فرمت           DOC           صفحات  9چكیده  پیشرفت تحصیلی یكی از متغیرهای اصلی آموزش و پرورش است. و می توان از آن به عنوان شاخص عمده سنجش كیفیت آموزش و پرورش یاد كرد. معمولاً پیشرفت تحصیلی بر اساس نتایج آزمونهای نهایی و استاندارد مورد سنجش قرار می گیرد. كه سنجیدن پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. و از آنجا كه آموزش ریاضی در زمینه سازی برای یادگیری تمامی علوم و در نهایت زندگی بهتر، نقش حساس و قابل توجهی ایفا می كند، متأسفانه بر اساس یافته های موجود، عدم پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی به وضوح روشن گردیده است.نظام آموزشی، با مطالعه عوامل مؤثر در پیشر

ادامه مطلب  
مقاله روابط بین تدریس و یادگیری


لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"  فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحات:273می‌توان با عمل تدریس كمیت و كیفیت و سرعت یادگیری را افزایش داد و یا شرایط را برای یادگیری اموری كه در شرایط معمولی امكان پذیر نیت فراهم نمود. تفاوت بین تدریس و یادگیری: 1- یادگیری در همه جا و همیشه و فنی بدون تدریس صورت خواهد گرفت یا در حالی كه هر تدریسی یاد داده نمی‌شود.2- نظریه‌های دیگری، صرفاً به پدیده‌های یادگیری توجه دارد و همیشه معطوف به شاگرد است؛ به عبارت دیگر، نظریه‌های یادگیر، تبیین كننده‌ی چگونگی یادگیری و توصیف كننده‌ی شرایطی است كه با حصول آن‌ها یادگیری صورت می‌گیردو در حالی كه نظریه‌های تدریس باید به بیان كننده، پیش‌بینی كننده و كنترل كننده موقعیتی باشد كه در آن، رفتار م

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد تأثیر روش تدریس در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی


فرمت فایل:(word)تعداد صفحات:9صفحهپیشرفت تحصیلی یكی از متغیرهای اصلی آموزش و پرورش است. و می توان از آن به عنوان شاخص عمده سنجش كیفیت آموزش و پرورش یاد كرد. معمولاً پیشرفت تحصیلی بر اساس نتایج آزمونهای نهایی و استاندارد مورد سنجش قرار می گیرد. كه سنجیدن پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. و از آنجا كه آموزش ریاضی در زمینه سازی برای یادگیری تمامی علوم و در نهایت زندگی بهتر، نقش حساس و قابل توجهی ایفا می كند، متأسفانه بر اساس یافته های موجود، عدم پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی به وضوح روشن گردیده است.نظام آموزشی، با مطالعه عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی و شناسایی ابعاد مختلف آن اقدامات مورد نیاز را به منظور بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و رفع كاستیهای موجود به عمل می‌آورد در ای

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی تهیه طرح درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


دانلود تحقیق بررسی تهیه طرح درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزاندانلود تحقیق بررسی تهیه طرح درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 1.عنوان: بررسی تهیه طرح درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه 2 شهرستان اراک2.عنوان : راهنمای تدریس اجتماعی ( دوم راهنمایی )3.عنوان : بررسی تکنیکی و محتوایی کتابهای فارسی مقدماتی و تکمیل نهضت سواد آموزی4.عنوان : مسائل و مشکلات آموزشی و درسی دانش آموزان نیمه بینا در سطح شهر اراک5.عنوان : نقش ویدئو در آموزشپژوهشگر : زهرا غلامی، استاد راهنما: دکتر محمد سیفی، سال اجراء : 786.عنوان : بررسی فضاهای آموزشی و مطابقت آن با استفاده از استانداردهای موجود مدارس ابتدایی شهر اراک در سال تحصیلی 787.عنوان : ارزشیابی دوره کارشناسی تکنولوژی آموزشی از دیدگاه فارغ التحصیلان رشته تکنولوژی آموز

ادامه مطلب  
مقاله روش تدریس ایفای نقش


لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"  فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحات:22مقدمه « می شنوم فراموش می كنم، می بینم به خاطر می آورم. انجام می دهم درك می كنی»به نقل از :Mark Sutcliffe« یكی از روشهای خلافی كه در فعالیتهای یا دادن برای یاد گرفتن به كار می رود، روش ایفای نقش یا وانمود سازی است. این روش علاوه بر این كه یادگیری كودكان و نوجوانان را عمیق و پر بار می كند. بسیار دكش و ذوق آفرین نیز هست. روش وانمود سازی از زندگی واقعی انسان ها، به ویژه زندگی شعف انگییز كودكان و نوجوانان گرفته شده است. همه دوست دارند در قالب شخصیت های دیگر در آیند و به بازی نقش بپردازند. انسان ها در زندگی روز مره خود همواره از شخصیت هایی كه دوست دارند یا از آنها خوششان می آید تقلید می كنند و می كوشند دفتار و منش آنها را به خود نسب

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق در مورد روابط بین تدریس و یادگیری


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :ورد + پی دی اف نوع فایل :  .doc +pdf ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :269 صفحه  قسمتی از متن : روابط بین تدریس و یادگیری: می‌توان با عمل تدریس كمیت و كیفیت و سرعت یادگیری را افزایش داد و یا شرایط را برای یادگیری اموری كه در شرایط معمولی امكان پذیر نیت فراهم نمود. تفاوت بین تدریس و یادگیری: 1- یادگیری در همه جا و همیشه و فنی بدون تدریس صورت خواهد گرفت یا در حالی كه هر تدریسی یاد داده نمی‌شود.2- نظریه‌های دیگری، صرفاً به پدیده‌های یادگیری توجه دارد و همیشه معطوف به شاگرد است؛ به عبارت دیگر، نظریه‌های یادگیر، تبیین كننده‌ی چگونگی یادگیری و توصیف كننده‌ی شرایطی است كه با حصول آن‌ها یادگیری صورت می‌گیردو در حالی

ادامه مطلب  
مقاله درمورد روش تدریس ایفای نقش


دسته بندی : روانشناسی _ علوم تربیتیفرمت فایل:   ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) فروشگاه کتاب : مرجع فایل   قسمتی از محتوای متن ...تعداد صفحات : 21 صفحهدانشگاه تهران دانشكده روانشناسی و علوم تربیتی روش تدریس ایفای نقش فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه هدف اساس مضموم نقش افرادی كه در روش ایفای نقش شركت دارند مراحل اجرای روش تدریس ایفای نقش محاسن و محدودیتهای روش ایفای نقش منابع و مآخذ مقدمه « می شنوم فراموش می كنم، می بینم به خاطر می آورم. انجام می دهم درك می كنی» به نقل از :Mark Sutcliffe « یكی از روشهای خلافی كه در فعالیتهای یا دادن برای یاد گرفتن به كار می رود، روش ایفای نقش یا وانمود سازی است. این روش علاوه بر این كه یادگیری كودكان و نوجوانان را عمیق و پر بار می كند. بسیار دكش و ذوق

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi