تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
يادگيري (تحقيق)


فرمت ورد85 صفحهيادگيري]مقدمه[ این متن بر دو نظریه اصلی تمركز دارد. نظریه اول (H1) مربوط می شود به يادگيري درون سازمانی (intra - organizational learning)  كه بر اثرات شاخصهای سازمان یادگیرنده در تأمین كنندگان بریتانیایی بر يادگيري سازمانی حاصله شان تاكید دارد.نظریه (فرضیه) دوم (H2) در مورد يادگيري (بین سازمانی) است inter-organization learning كه بر این مضوع تاكید دارد كه شاخص های سازمان یادگیرنده بصورت برجسته ای از برخی اشكال ارتباط میان خودروسازان و تامین كنندگان حاصل می شود.شاخص های سازمان یادگیرنده: كار سیستمی و يادگيري سیستمی – جریان آزاد افقی و عمودی اطلاعاتتعلیم و ترذبیت تمام نیروهای كاری – تفكر سیستماتیك و مدلهای ذهنی – سیستم پاداش يادگيري برای كاركنان بهبود مستمر كار – لابراتوارهای یادیگیری و آزمایش های ثابت – م

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته


       دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته   فهرست فصل نخست – کلیات 11-1. مقدمه 21-2 بیان موضوع 21-3. هدف تحقيق و اهمیت آن 31-4. سوالات و فرضیه های تحقيق 41- 5 . مفاهیم 51-5-1 0 واژه 51-5-2 0 آموزش 71- 5- 3 0 نظریه آموزش 71- 5- 4 0 يادگيري 81- 5- 5 0 رابطه ی آموزش و يادگيري 91-5-6 0 مقایسه آموزش با يادگيري 91- 5- 7 0 حوزه های معنایی 101-5-8 0 خلاصه 11فصل دوم : مطالعات پیشین 122-1 0 اهمیت واژه و مطالعات انجام شده در زمینه ی آموزش واژه 132-2 0 فرایندهای واژه سازی 142- 2-1 0 انواع فرایندهای واژه سازی 152-2-1-1 0 تصریف 152-2-1-2 0 اشتقاق

ادامه مطلب  
عوامل مؤثر بر يادگيري مربوط به درس تمرین معلمی


فرمت ورد  55صفحهعوامل مؤثر بر يادگيريمربوط به درس تمرین معلمی گفتیم كه هدف آموزش آسان كردن يادگيري است.يادگيري را میتوان به راههای گوناگون تعريف كرد.كسب اطلاعات و اندیشه¬های تازه، عادتهای مختلف،مهارتهای متنوع و راههای گوناگون حل كردن مسائل همچنین يادگيريها میتوان بصورت كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال ناپسند نیز تعريف كرد ، پس يادگيري حوزی بسیار گسترده ای شامل می شود .با این حال معروفترین برای يادگيري این است : يادگيري به فرایند ایجاد نسبتاً پایدار در رفتار یا توان رفتاری كه حاصل تجربه است ، گفته می شود و نمی توان آنرا به حالتهای موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری ، خستگی ، یا داروها پدید می آید نسبت داد . ویژگیهای مهم يادگيري عبارتند از : 1- تغییر  2- ت

ادامه مطلب  
دانلود تحقيق تأثیر سطح مهارت الگو بر عملكرد و يادگيري مهارت سرویس ساده والیبال


امروزه شاهد اجرای ماهرانه و خارق العاده ورزشكاران برجسته در صحنه‌های ورزشی هستیم، نمایشی از قدرت، خلاقیت و هنر كه بی‌شك سوالات زیادی را در ذهن هر بیننده‌ای ایجاد می‌كند. چگونه می‌توان یك مهارت جدید را آموخت؟ چگونه این مهارت‌ها پیشرفت می‌كنند؟ و چگونه می‌توان تا این حد در اجرای مهارت‌ها پیشرفت كرد؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند بسیاری از نكات مبهم را روشن نماید.یكی از اهداف اصلی تربیت بدنی، تسهیل فراگیری مهارت از طریق آموزش مناسب است. پژوهشگران علم تربیت بدنی همواره در تلاشند تا با معرفی روشهای علمی جدید، توانائی معلمان و مربیان را در آموزش افزایش دهند. بدن منظور دانشمندان رفتار حركتی طی سالها تحقيق و مطالعه سعی كرده‌اند تا عوامل اثرگذار بر

ادامه مطلب  
دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق


     دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق فصل اولمقدمه محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب

ادامه مطلب  
850 - پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در خصوص تیپ‌های شخصیتی و سبك‌های يادگيري - 172 صفحه فایل ورد


         نظریه يادگيري تجربه ای کلب نتیجه وترکیب  سه الگو  از فرآیند يادگيري تجربه ای ، الگوی عملی وآزمایشهای لوین ، الگوی يادگيري دیویی  و الگوی يادگيري و تحول شناختی پیاژه  است.( اسمیت ، 2004)کلب وفرای ( 1975، به نقل از اسمیت، 2004)یک نوع چرخه يادگيري با دو قطب و چهار مرحله را معرفی کرده اند قطب نخست شامل دو مرحله (شیوه) يادگيري تجربه ای عینی  در مقابل مفهوم سازی انتزاعی  و قطب دوم شامل دو مرحله (شیوه ) يادگيري آزمایشگری فعال  در مقابل مشاهده تأملی  است آنها يادگيري را چرخه ای می دانند که با تجربه آغاز می شود، با تفکر ادامه می یابد و بعد به عمل می انجامد هر یک از یادگیرندگان بعد از ترکیب وضع

ادامه مطلب  
پروژه مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 125 صفحه مقدمه: محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب مقابل هر كدام از محركها

ادامه مطلب  
دانلود تحقيق تاثیر تغذیه بر پیشرفت تحصیلی


یكی از مواردی كه همواره توجه روانشناسان، وحققان و دانشمندان را به خود جلب می كند تاثیر تغذیه صحیح و درست بر انواع كاركردهای روانی می باشد.در تحقيق حاضر سوال زیر مورد بررسی قرار گرفت:آیا تغذیه بر يادگيري و پیشرفت تحصیلی تاثیر دارد یا خیر؟با توجه به شواهد و قراینی كه در بیان كلی مسئله مطرح گردید، فرض زیر را مطرح كردیمتغذیه بر يادگيري دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد.پژوهش حاضر برای بررسی میزان تاثیر تغذیه بر يادگيري، از بین دانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی مدرسه رازی شهرستان رباط كریم ، تعدادی را به طور تصادفی انتخاب نمودیم و روی آنها پژوهشی را انجام دادیم . در این تحقيق از معدل پایان ترم دانش آموزان انتخاب شده برای بررسی هدف این تحقيق استفاده شده است. تجزیه و تحلیل یافته ها نشان می دهد كه تفاوت معنا داری بین سطح يادگيري دانش آموزانی ك

ادامه مطلب  
پروژه تاثیر تغذیه بر پیشرفت تحصیلی از منظر مدیریت آموزشی. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 150 صفحه چکیده:یكی از مواردی كه همواره توجه روانشناسان، وحققان و دانشمندان را به خود جلب می كند تاثیر تغذیه صحیح و درست بر انواع كاركردهای روانی می باشد.در تحقيق حاضر سوال زیر مورد بررسی قرار گرفت:آیا تغذیه بر يادگيري و پیشرفت تحصیلی تاثیر دارد یا خیر؟با توجه به شواهد و قراینی كه در بیان كلی مسئله مطرح گردید، فرض زیر را مطرح كردیمتغذیه بر يادگيري دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد.پژوهش حاضر برای بررسی میزان تاثیر تغذیه بر يادگيري، از بین دانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی مدرسه رازی شهرستان رباط كریم ، تعدادی را به طور تصادفی انتخاب نمودیم و روی آنها پژوهشی را انجام دادیم . در این تحقيق از معدل پایان ترم دانش آموزان انتخاب شده برای بررسی هدف این

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) روان شناسی يادگيري


 با سلام
فایل روان شناسی يادگيري یک پاورپوینت بسیار عالی در 341 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
ماهیت یادگیرى‏
یادگیرى به طور كلى فعالیتى دگرگون‏ساز است كه افراد

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi