تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه ارشد تحقيق در ارتباطات بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبليغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما


این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 126 صفحه می باشد.  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: تحقيق در ارتباطات مقدمه رسانه ­های جمعی به شکل­ها و چهره های متفاوتی با گروههای مختلف اجتماعی، قومی، شغلی و سنی ارتباط برقرار می­کنند و به ایفای نقش های متفاوتی در سطح جوامع می­پردازند. با گسترده­تر شدن رسانه­ها دامنه­ی وظایف آنها نیز گسترش یافته است. در هر دوره­ای متناسب با فعالیت و وسایل ارتباط جمعی برای آنها نقش­هایی را قائل بوده­اند فرضا" هارولد لاسول سه نقش خبری، همبستگی اجتماعی و انتقال میراث فرهنگی را برای رسانه­ها در نظر می­گیرد. کمی بعد چارلز رایت نقش سرگرمی را نیز به آن اضافه می­

ادامه مطلب  
پروژه مدیریت ارتباط با مشتري CRM & ECRM


پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتري CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.چکیدهرابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتري»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است ر

ادامه مطلب  
تحقيق در مورد مدیریت ارتباط با مشتري


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
شركت‌های كنونی، با تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتري، به افزایش ارزش مشتري دست یافته‌اند. ابزار و فناوری‌های انبار داده، داده‌كاوی و دیگر روش‌های مدیریت ارتباط با مشتري، روش‌هایی هستند كه فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم كرده‌اند.در واقع، امروزه دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتري محوری داده است. بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتري و تصمیم‌گیری براساس الگوهای استخراج شده از روابط پنهان میان داده‌ها به وسیله ابزار داده‌كاوی می‌توان به خواسته مشتري محوری خود جامه عمل پوشاند. این مقاله، مفاهیمی از مدیریت ارتباط با مشتري و یكی از عناصر آن- داده‌كاوی- را ب

ادامه مطلب  
طراحی پورتال مدیریت تبليغات

پورتال مدیریت تبليغات 169 صفحه بصورت وردچکیدهاینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبليغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است.پورتال ایستگاه وسایر وب سایت­های تبليغاتی گام کوچکی است که در این زمینه برداشته شده است. در این پروژه  خواهیم كوشید تا به ماهیت تبليغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین کارکردهای مهم وب سایت تبليغاتی ایستگاه و سایر جنبه های نرم افزاری موضوع بپردازیم.در فصل اول به معرفی سایت ایستگاه و تعریف تبليغات اینترنتی می­پردازیم، در فصل دو به معرفی نیازهای نرم افزاری و نرم افزارهای وابسته می پردازیم، در

ادامه مطلب  
پروژه پایانی کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتري CRM


 چکیده     رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتري»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .     سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین داراییشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند.مدیریت ارتباط بامشتري  راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتري  می پردازد . با اجرای صحی

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی در شرکت پاپکو


گزارش کارآموزی در شرکت پاپکو با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته

ادامه مطلب  
بررسی تاثیر مشتري گرایی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتري در بانک ملی استان کرمانشاه در سال 1391


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      177فهرست مطالبعنوان.............................................................................................................................................................................صفحهچکیده: ‌لفصل اول :کلیات.. 1مقدمه: 21_1_بیان مسأله: 31_2_ اهمیت و ضرورت انجام تحقيق. 51_3_اهداف تحقيق: 61_3_1_اهداف اصلی : 61_3_2_اهداف فرعی: 61_4_هدف کاربردی: 71_5_  فرضیات تحقيق: 71_5_1_فرضیات اصلی تحقيق: 71_5_2_فرضیات فرعی تحقيق: 71_6_مدل تحقيق: 81-7 تشریح شاخص های مدل نظری تحقيق: 81_8_تعاریف مفهومی.. 101-9 تعاریف عملیاتی: 111_10_روش شناسی تحق

ادامه مطلب  
دانلود تحقيق بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتري CRM در بانک صادرات ایران


مقدمه:مدیریت‌ ارتباط با مشتري معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتري» این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتري است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتري كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند (Plako

ادامه مطلب  
جنبه های اخلاقی موثر بر تبليغات در شهر کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      83فصل اولکلیات               مقدمه:كی از حوزه‌های اخلاق كاربردی، اخلاق تبليغات است و برحسب گونه‌های مختلف تبليغات مانند تجاری، سیاسی و دینی مباحث اخلاقی خاصی به میان می‌آید. تبلیغ دین در اثربخشی، كارایی و نیز سازگاری درونی محتاج اخلاق دینی تبلیغ است. راغب اصفهانی درباره معنای لغوی تبلیغ می‌گوید: «بلوغ و ابلاغ یعنی رسیدن به انتهای مقصد اعم از آنكه مقصد، مكان باشد یا زمان یا امری معین». درخصوص معنای اصطلاحی تبلیغ نیز تعریفهای مختلفی ذكر شده است ولی آنچه می‌تواند برآیند مشتركات انبوه

ادامه مطلب  
تحقيق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی


       تحقيق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی تعداد صفحات : 51 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) برای خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید.قسمتی از متن:فهرست مطالب:درک درست تبليغاتتکنیکهای اجرایی تبلیغموزیکالارایه تاییدیهداستان گوییمستندات علمیتبلیغ دوتکهشایستگی فنینمای نزدیکرتوسکوپمقایسهحل مشکلفرد سخنگوسبک زندگیانیمیشن (نقاشی متحرک)سریال (مجموعه تبلیغ)خیال پردازیروش‌های ‌تبلیغبروشورتبليغات ‌پستیپیام ‌از ‌طریق ‌ایمیلمجلاتخبرنامهروزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلیپوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلاناتتبليغات ‌رادیوییبازاریابی ‌از ‌راه ‌دورتبليغات ‌تلویزیونیصفحات ‌وبراهنمای ‌تلفن ‌مشاغلفعالیت ‌تبل

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi